کودکان و نوجوانان شهر راز به تماشای انیمیشن "لوپتو" نشستند
کودکان و نوجوانان شهر راز به تماشاي انيميشن "لوپتو" نشستند
به همت کانون قدس شهر راز؛

کودکان و نوجوانان شهر راز به تماشای انیمیشن "لوپتو" نشستند

کودکان و نوجوانان شهر راز، در نخستين اکران سينما سيار در خراسان شمالي همزمان با هفتمين و هشتمين روز از ايام دهه فجر، به تماشاي انيميشن بلند سينمايي "لوپتو" نشستند.
شناسه خبر : 44467 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ انیمیشن بلند سینمایی "لوپتو" ویژه کودکان و نوجوانان شهر راز به همت کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع و اداره آموزش و پرورش این شهرستان اکران شد.

 

این اکران که با قابلیت سینمای سیار در این شهر فراهم شد، به مناسبت ایام دهه فجر و همزمان با روزهای هجدهم و نوزدهم بهمن ماه  در سالن کانون شهید رجایی شهر راز انجام گرفت.

کودکان و نوجوانان حاضر پیش از تماشای فیلم، با جشن شادی و زبان ِ بازی و مسابقه  برخی احکام و مسایل دینی را آموزش دیدند.
 

بر اساس اعلام مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اکران فیلم در قالب سینمای سیار برای نخستین بار در استان انجام می گیرد و با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار استان قرار گرفته تا در مناطق شهری فاقد سینما و روستاها میزبان مردم با اکران فیلم های مختلف باشد.

گفتنی است، پس از اکران فیلم در راز شهرهای فاروج و شوقان شاهد اکران فیلم و سینمای سیار خواهد بود.

همچنین باید افزود: کارتون لوپتو انیمیشن بلند سینمایی است که «محمدحسین صادقی» تهیه‌کنندگی  و «عباس عسکری» کارگردانی آن بر عهده داشته اند. این فیلم از محصولات مرکز انیمیشن سوره است.

پایان/